Spalio 18-22 d. d. progimnazijoje vyksta programavimo / kodavimo veiklos.
Mokiniai dirba Scratch programa.
Pikseliais koduoja stebimus augalus.
Į veiklas aktyviai įsitraukė ir PUG ugdytiniai. Mažieji atliko užkoduotas užduotis – ieškojo pasislėpusių gyvūnų ir augalų. Dirbdami su išmaniosiomis bitutėmis – robotukais mokėsi pažinti medžius ir grybus.
Pirmokai klaidžiojo labirintuose ir ieškojo ekologiško kelio į mokyklą ir namus.
3m klasės mokiniai dirbo kompiuterių klasėje su Scratch programa. Suprogramavo veikėjo judėjimą skirtingomis Scratch koordinačių sistemos dalimis. Mokiniai naudojo pasirinktus veikėjus, kurie lėtai judėjo į skirtingas fono vietas palikdami savo antspaudus. Trečiokai pasidalino projektu, pristatė ir aptarė savo darbus.