Pastarąjį dešimtmetį apie ekologiją ir jos problemas kalbama ir rašoma itin daug. Daugelis jų yra žmogaus vartotojiško požiūrio į gamtą rezultatas. Viena iš pagrindinių šio netinkamo elgesio priežasčių – silpna ekologinė kultūra. Būtent todėl svarbu:
* ugdyti vaikų / mokinių gebėjimus stebėti, tyrinėti ir suprasti, kad žmogaus ir gamtos gyvenimas yra tarpusavyje susiję ir grindžiami tam tikrais dėsniais,
* gilinti supratimą apie gyvųjų organizmų ir mus supančio negyvojo pasaulio ryšius,
* ugdyti tvirtą sveikos gyvensenos ir sveikos aplinkos puoselėjimo bei kūrimo vertybių suvokimą,
* ugdyti gebėjimą pažinti augalus gyvenamojoje aplinkoje ir jų naudą.
Projekto veiklos atitiks įtraukiojo ugdymo kriterijus: skirtingų gebėjimų mokiniai turės galimybę dalyvauti veiklose; užduotys bus parengtos atsižvelgiant į kiekvieno vaiko raidos galimybes ir poreikius.
Tikslai:
1. Ugdyti ekologinę kultūrą.
2. Stiprinti užsienio kalbų žinias ir įgūdžius.
3. Tobulinti skaitmeninę kompetenciją. Gebėti išlikti saugiems internete.
4. Ugdytis pagarbą kitų šalių tradicijoms ir kultūroms. Gebėti bendrauti mandagiai ir pagarbiai.
5. Įtraukti tėvus į veiklos stebėseną ir įgyvendinimą.
6. Tobulinti mokytojų dalykines kompetencijas. Tikimasi, kad pavyks atrasti naujų priemonių ir mokymo metodų, padedančių gerinti ugdymo kokybę.
7. Integruoti projekto veiklas į ugdymo programą.
8. Į projekto veiklas įtraukti naujus mokytojus, turinčius mažai arba visai neturinčius „eTwinning“ patirties.