Pagrindinis / eTwinning projektai / „Draugystės tiltai“

„Draugystės tiltai“

Gyvenimas kasdien mums nepagaili iššūkių. Kartais dėl neigiamų pasaulinio masto įvykių, o kartais dėl sunkumų mūsų pačių asmeniniame gyvenime, galime tapti uždari, jaustis vieniši, nuvilti. Tačiau po kiekvieno sunkaus periodo palengvėja. O žinojimas, kad nesame vieni, suteikia mums papildomų jėgų išgyventi sunkius etapus.  

Suaugusieji greičiau susidoroja su sunkumais  dėl savo įgytos patirties, susiformavusių socialinių, emocinių įgūdžių, gebėjimo kritiškai mąstyti, laiku kreiptis pagalbos, priimti tinkamus sprendimus. Vaikams tai padaryti daug sunkiau. Todėl šiems vaikų gebėjimams turėtų būti skiriama daugiau dėmesio.

Tuo tikslu progimnazijos pradinių klasių mokiniai kartu su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais prisijungė prie tarptautinio eTwinning  projekto „Draugystės tiltai“.  Projekto tikslas plėtoti mokinių įtrauktį, stiprinti skirtingas kompetencijas ir auginti brandžią, savarankišką, atsakingą ir atvirą kaitai asmenybę.

 Projekte dalyvauja 40 partnerių iš Turkijos, Lenkijos, Rumunijos, Ispanijos, Graikijos, Lietuvos. Projektas įgyvendinamas 2025 metų vasario – gegužės mėnesiais. Numatytos projekto veiklos padės:
– formuoti socialiai priimtiną mokinių elgesį; 
– ugdyti gebėjimą dirbti individualiai ir komandoje;
– mokytis gerbti kitų nuomonę, pasitikėti savimi, prisiimti atsakomybę; 
– ugdyti  kūrybinius ir kritinio mąstymo įgūdžius; 
– formuoti empatiją ir emocinį atsparumą, gebėjimą suprasti savo ir kitų emocijas; 
– skatinti  smalsumą ir aktyvų dalyvavimą bei savarankiškumą; 
–  skatinti  informacinių komunikacinių  technologijų tikslingą naudojimą; 
– stiprinti užsienio kalbos vartojimo patirtį ir suprasti jos praktinę reikšmę; 
– atrasti savo kūrybiškumą; 
– didinti motyvaciją;
–  stiprinti ugdymosi sėkmei svarbius įgūdžius, siejant projekto veiklas su dalykiniu turiniu;
–  suprasti ir gerbti skirtingas kultūras;  
– įgyti naujos patirties.

Parengiamosios projekto veiklos skirtos planavimui, įvadiniam/nuotoliam pedagogų susitikimui, partnerių (mokytojų, mokinių, mokyklų, šalių) pri(si)statymui, projekto rekvizitų kūrimui, viešinimui, apklausoms.

Toliau veiklos vykdomos pagal išskirtas temas:

Vasarissusipažinimo ir draugystės mėnuo. Kursime projekto logotipą ir plakatą. Skaitysime kūrinius apie draugystę, juos analizuosime, išskirsime esmines vertybes, raktinius žodžius.  “Braižysime” draugystės minčių žemėlapį. Keisimės atvirukais su bičiuliais iš užsienio šalių.

Kovaspavasarinės nuotaikos ir svajonių mėnuo. Rinksime gražiausią projekto logotipą ir plakatą. „Auginsime“ svajonių medį. Kursime eilėraščius, piešinius apie pavasarį, svajones, viltis.

Balandisžaidimų ir džiaugsmo mėnuo. Išbandysime tradicinius, projekte dalyvaujančių šalių, žaidimus, tuo pačiu pristatysime ir savo senolių pamėgtas linksmybes. Kursime mįsles, juokus, eilėraščius, mokysimės juos pasakyti skirtingų  šalių kalba.

Gegužėžiedų mėnuo. Veiklos lauke. Tyrinėsime, sodinsime, prižiūrėsime įvairius augalus esančius artimoje aplinkoje. Skaitysime ir kursime istorijas apie juos. Apibendrinsime projekto veiklas.

 

Skip to content