English game experts

 

Žaidimai – puikus būdas tobulinti užsienio kalbos žinias ir gebėjimus gebėjimus. Atsižvelgiant į pradinių klasių mokinių amžių ir gebėjimą greitai perprasti įvairių žaidimų taisykles, lengvai įsisąvinti ir  suprasti įvairias užsienio kalbas, projektas „English Game Expers“ grindžiamas CLIL (integruotu dalyko ir kalbos mokymusi) metodu per žaidybines situacijas.

Planuojama, kad eTwining projektas truks iki 2021 m. kovo mėnesio.

Tikimasi, kad projekto metu:

mokiniai:

– bus labiau motyvuoti mokytis mokyklinių dalykų ir anglų kalbos;

– tobulins bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus su bendraamžiais iš kitų šalių;

– suvoks anglų kalbos kaip tarptautinės kalbos svarbą daugelyje mokymosi sričių;

– turės geresnių komunikacinių, kultūrinių ir IKT įgūdžių;

– geriau supras vaikų teises, gerbs kitų teises ir bus mandagūs;

– išmoks anglų kalbos žodžių ir sąvokų, susijusių su laiku, šalimis, gamta, aplinka, demokratija.

Mokytojai:

  • praplės savo žinias apie CLIL metodo taikymą;
  • dalinsis inttegruoto dalyko ir užsienio kalbos ugdymo organizavimo patirtimi;
  • susipažins su naujais interaktyviais įrankiais, tinkamais dirbant su CLIL.;
  • stiprins bendravimo užsienio klaba gebėjimus;
  • tarptautiniame kontekste praplės ir patobulins savo pedagogines kompetencijas;
  • atras naujų ir patrauklių pamokos organizavimo būdų.

Rugsėjį  projektas bvo pristatytas mokytojams ir mokiniams. Mokytojų susitikimo metu buvo aptartos veiklos ir priimti susitarimai su visais partneriais, sudarytas projekto tvarkaraštis, susiję anglų kalbos pamokų dalykai, žaidimais pagrįsta veikla ir IKT priemonės.

Buvo atliekamas išankstinis testas mokytojams ir mokiniams. Zoom susitikime mokiniai susipažino vieni su kitais. Visi kartu sukūrė projekto logotipą.

Spalio mėnesį mokiniai ir mokytojai kūrė plakatus ir žaidimus, kurie padėtų susipažinti su įvairiomis tautomis, jų kalba, tradicijomis. Mūsų mokyklos 3 k klasės mokiniai paruošė ir pristatė plakatą apie Prancūziją. Iš jo sukūrė dėlionę .

Žaidėme įvairius žaidimus, pakartojome kai kurias prancūziškas frazes: https://learningapps.org/watch?v=pbovyidt520

Kadangi trečiokai mokosi ne tik prancūzų, bet ir vokiečių bei rusų kalbų, projekto veiklas papildė ir informacija apie šias šalis.

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3ffa11515615

Pakartojome kai kurias vokiškas frazes: https://learningapps.org/watch?v=pprbmnqxc20

Per pasaulio pažinimo ir vokiečių kalbos pamokas susipažinome su šviesos reiškiniu, garso bangomis, mokėmės sujungti elektros grandinę.

https://learningapps.org/watch?v=p6sj2wxec20

https://learningapps.org/watch?v=puoy1ttv520

https://learningapps.org/watch?v=pjvhof3tt20

https://learningapps.org/watch?v=p59j4u7d220

https://learningapps.org/watch?v=pofkm5txc20

Susipažinome su vabzdžiais, mokėmės vokiškai pavadinti jų kūno dalis.

Dėliodami šalių partnerių sukurtas dėliones, susipažinome su keletu kitų tautų:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2aea3518e31b

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=28fa23c9e3c6

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=31bc5d3c9964

https://www.cram.com/flashcards/games/jewel/capital-cities-11721404

https://wordwall.net/resource/5412727/capital-cities

Lapkritį mokiniai kalbėjo apie vaikų teises, demokratiją, mokyklos ir mandagumo taisykles. Su Lietuvos vaikų konstitucija susipažinome dar spalio mėnesį, minėdami Konstitucijos dieną. Kartu su anglų kalbos mokytojomis vaikai aiškinosi, kokios yra vaikų teisės. Kodėl šalia surašytos ir pareigos?

Lapkričio 20 d. minėdami – Pasaulinę vaiko teisių gynimo dieną kartu su kitų šalių mokiniais nuotoliniu būdu dalyvavome įvairiose veiklose: skaitėme vaikų teises anglų kalba, žaidėme įvairius žaidimus susijusius su demokratija, prisiminėme mandagaus elgesio ir mokyklos taisykles.

Kiekviena šalis kūrė savo eilutę bendram projekto kūriniui.

Visų projekto dalyvių kūryba buvo sujungta į vieną didelį kūrinį – akrostichą.

Mokiniai susipažino išbandė darbą „Twinspace“ aplinkoje: komentavo savo bendraamžių darbus, paruošė pristatymus apie save.

Gruodis buvo skirtas mėgstamiausių žaidimų pristatymui. Mokiniai piešė, ką labiausiai mėgsta žaisti, o jų darbai papuošė projekto 2021 metų kalendorių.