Pagrindinis / Ikimokyklinio ugdymo skyriaus veiklos / Diskusija „PECS metodas ir jo taikymo logopedo praktikoje galimybės“

Diskusija „PECS metodas ir jo taikymo logopedo praktikoje galimybės“

Šiaulių miesto Medelyno progimnazijos ikimokyklinio skyriuje vyko apskritojo stalo diskusija „PECS metodas ir jo taikymo logopedo praktikoje galimybės“ miesto ikimokyklinių įstaigų logopedams.

Logopedė G. Musteikienė pristatė PECS metodo struktūrines dalis, svarbius komunikacijos įgūdžius ir jų mokymų etapus, vizualinio pastiprinimo sistemą, piramidinio požiūrio į ugdymą elementus. Nors pagrindinis PECS metodo tikslas – netinkamo elgesio keitimas, pirmiausiai dėmesys telkiamas į funkcinės veiklos ir komunikacijos svarbą, motyvaciją.

Specialioji pedagogė J. Tušienė su kolegėmis analizavo PECS ugdymo sistemos mokymo etapus, atliko praktines užduotis, demonstravo pratybų vaizdo įrašus. Komunikacijos įgūdžiai, kuriuos vaikai įgyja ir naudoja ugdymo įstaigoje ir namuose visą dieną yra svarbūs, kad vaikai būtų maksimaliai savarankiški kasdienėje veikloje.

Dalyviai diskutavo apie PECS ir ABA metodikų panašumus ir skirtumus, pasirengimą taikyti praktikoje. Jas vykdant, reikia daug bandyti, daug kartoti ir, suprantama, kad tokia intensyvi veikla būtų maloni vaikams, o įgytus įgūdžius vaikai gebėtų taikyti praktikoje. Komunikacijos keičiantis paveikslėliais sistema (angl. ,,The Picture Exchange Communication System”) suteikia gerus pagrindus komunikacijos mokymui(si).

Dėkojame mokymų dalyviams už žingeidumą ir aktyvumą!

Skip to content