Svarbi informacija !

Projektas ,,Švarus vanduo – sveikatos šaltinis“

Aplinkosaugos švietimo ir ugdymo projektas ,,Švarus vanduo – sveikatos šaltinis“

Projekto vykdymo laikas     2015 m. vasario-lapkričio mėn.

Projekto tikslas  – patyrinėti Medelyno seniūnijos gyventojų šulinių ar nuosavų gręžinių vandens kokybę, išsiaiškinti jo cheminę sudėtį.

Uždaviniai:

  •  Organizuoti Medelyno seniūnijos gyventojų anketinę apklausą.
  •  Ištirti šulinių vandens kokybę (nitratų, nitritų kiekį, pH, kietumą).
  •  Pristatyti gautus rezultatus mokyklos bendruomenei.
  •  Parengti informacinę skrajutę ,,Švarus vanduo – gyvybės šaltinis“.
  •  Diskutuoti apie šulinių vandens kokybės išsaugojimą, numatyti savo veiklos pasekmes.
  •  Skatinti Medelyno seniūnijos gyventojus domėtis šulinių vandens kokybe.
  •  Ugdyti atsakingą požiūrį į aplinką, gamtą, gyvybę.

Projekto vykdytojai: gamtos mokslų mokytojos Stefanija Bagdonaitė, Nijolė Budraitienė, Daiva Rudienė.

Projekto veikla:

  • Medelyno seniūnijos gyventojų anketinė apklausa.
  • Šulinių vandens kokybės tyrimai (nitratų, nitritų kiekis, vandens pH ).
  • Informacinės skrajutės ,,Švarus vanduo – gyvybės šaltinis“ parengimas ir platinimas.

Pasaulinės vandens dienos minėjimas: viktorina ,,Vanduo“ 3-iųjų klasių mokiniams, viktorina ,,Vanduo ir žmogus“ 5-6 klasių mokiniams, proto mūšis ,,Švarus vanduo –sveikatos šaltinis“ 7-8 klasių mokiniams.

  • Piešinių paroda tema ,,Vanduo – gyvybės šaltinis “. Dalyviai 5-6 klasių mokiniai.
  • Integruota biologijos ir fizikos pamoka ,,Žmogus ir vanduo“, 7b klasė.
  • Atviras renginys. Klasės valandėlė ,,Vanduo mūsų gyvenime“, 6a klas
  • Pranešimas ,,Švarus vanduo – sveikatos šaltinis“  Medelyno progimnazijos mokinių konferencijoje ,,Kūryba. Projektai 2015“.

Projekto rezultatai. Bendradarbiaudami mokiniai tobulino bendrąsias kompetencijas, ugdėsi gebėjimus planuoti bei atlikti tiriamąją veiklą,  rinkti, analizuoti duomenis. Gautus ir  apibendrintus rezultatus pristatė klasių bendruomenėms,  2015-06-02 mokinių konferencijoje. Projekto metu mokėsi vertinti žmogaus veiklos pasekmes aplinkai, įgijo aplinkosauginės patirties. Mokiniams ypač patiko tiriamoji veikla, naudojant testus greitai gaunamas rezultatas, galimybė pasilyginti duomenis. Džiaugėsi teigiamais vandens kokybės rezultatais ir aiškinosi nepatenkinamų duomenų priežastis. Kokybės duomenis aptarė su šeimos nariais, numatė užterštų šulinių vandens kokybės gerinimo priemones. Kartu su pedagogais pagamintas skrajutes-lankstinukus platino progimnazijos ir Medelyno seniūnijos bendruomenių nariams.

Parašyk savo nuomonę

Scroll To Top