Pagrindinis / Mokyklos naujienos / Kelionė į Estiją

Kelionė į Estiją

Gegužės mėnesį Medelyno progimnazijos mokiniai keliavo į Estiją. Kelionės tikslas – susipažinti su dviem didžiausiais Estijos miestais – Talinu ir Tartu. Kelionė buvo labai įdomi ir linksma.

Išvykome naktį, todėl juokaujant, (netgi valgant), kartais pamiegant nepajutome, kaip atvažiavome į Taliną. Dar anksti rytą spėjome aplankyti galingiausią Estijos krioklį ir 20-30 m aukščio Estijos skardžius, smingančius tiesiai į jūrą.

Talinas – gražus miestas su neįprasta architektūra. Apsilankėme Televizijos bokšte, žvelgėme į miestą iš 300 m aukščio. Vaikščiojome po Talino senamiestį: pabuvojome miesto Rotušės aikštėje – vienoje seniausių gotikos šedevrų, Aleksandro Nevskio Sobore, seniausioje evangelikų liuteronų bažnyčioje, Tompea kalvoje ir daugelyje kitų vietų.

Po pietų vykome į pasaulyje analogo neturintį jūrų muziejų – Hidrolėktuvų uosto muziejų. Pagrindinis muziejaus eksponatas – povandeninis laivas “Lembit”, pastatytas Anglijoje 1935 m. Tai seniausias pasaulyje povandeninis laivas, eksponuojamas muziejuje. Galėjome muziejuje ir pažaisti: baseine plaukiojo laivelių modeliai, kuriuos galėjome valdyti ir kariauti, galėjome valdyti lėktuvą, šaudyti kitus lėktuvus ir kt. Patalpoje, kurioje eksponuojamos karo jūreivių uniformos, galėjome jomis pasipuošti ir nusifotografuoti.

Po įspūdingai praleistos dienos laukė draugystės vakaras viešbutyje ir nakvynė.

Kitą rytą išvykome į Tartu – antrą pagal dydį Estijos miestą ir studentų miestą. Sužavėjo jis savo žaluma, grožiu. Vaikščiojome po senamiestį, aplankėme Katedros griuvėsius, parką.

Ir pagaliau nuvykome į labiausiai lauktą objektą – Mokslo centrą “Ahhaa”. Ten visiems labiausiai patiko. Galima buvo paklaidžioti veidrodžių labirinte, nusileisti nuotykių liftu į Žemės gelmes, pasivažinėti dviračiu ant lyno, specialiuose krėsluose pasikelti į 30 m aukštį ir kristi žemyn, susprogdinti balioną tamsiame kambaryje, kur fotografuojami buvom netikėtu momentu, stebėti viščiukų gyvenimą inkubatoriuje, vaikščioti kambaryje, kuriame grindys pasvirusios 45 laipsnių kampu ir t. t. Dar daug daug buvo įdomybių, netikėtumų, iliuzijų, bauginančių ir neįtikėtinų dalykų.

Grižom visi dainuodami, linksmi, sveiki, pilni įspūdžių.

Mokinių žodžiai apie kelionę:

“Didelį įspūdį paliko Estija. Man joje viskas patiko. Patiko žmonės, kurie važiavo, visi bendravome labai gražiai. Daugiau tokių ekskursijų!! Ačiū už viską!! Pasiilgsiu Jūsų!!!”

“Patiko svetimų šalių aplinka, malonūs žmonės, labai labai patiko kompanija, malonūs mokytojai, puikus vairuotojas, gidė. Patiko nakvoti viešbutyje. Daugiau tokių ekskursijų. Ačiū labai”.

Direktorė Ingrida ir mokytoja Danguolė

Taip pat skaitykite

Prancūzų kalbos viktorina Medelyno progimnazijoje

Kovo 20-ąją – tarptautinę Frankofonijos dieną – į Medelyno progimnaziją susirinko net šešių miesto progimnazijų …