Pagrindinis / Mokyklos naujienos / 5b klasės ekskursija į Rygą

5b klasės ekskursija į Rygą

Taigi, po nuostabios ekskursijos į Vilnių, kurios metu aplankėme Katedrą ir jos požemius, Planetariumą bei papramogavome “Vichy” vandens atrakcijonų parke, su klasiokais nusprendėme, jok nieko nėra geriau už bendras keliones. Ir gruodžio 6 dieną  išsiruošėme į dar vieną ekskursiją – Latvijos sostinę Rygą. Šį kartą pagrindiniu kelionės tikslu pasirinkome Latvijos nacionalinę operą (operos  ir baleto teatrą), kurioje tąkart buvo  rodomas baletas “Snieguolė ir septyni nykštukai”. Ryga mus pasitiko lietingu ir vėjuotu oru, bet tai mūsų visai neišgąsdino. Juk svarbiausia gera nuotaika ir šaunus klasiokų būrys! Beje,  su savimi pričiupome ne tik šeštokus (6a), bet  ir vieną kitą mamytę. Operos ir baleto teatras labai gražus ir puošnus.  Kiekviena smulkmena išpuošta ir atrodo lyg meno kūrinys. Be galo didinga salė. Pirmą kartą teko iš arti pamatyti orkestro duobę. Ir štai ….. suskambo trečiasis skambutis, užgeso salėje šviesos, per salę nuvilnijo muzikos garsai ir scenoje pasirodė baleto šokėjai. Mūsų didelei nuostabai tai buvo įvairaus amžiaus vaikai – Rygos choreografijos mokyklos auklėtiniai.  Besikeičiančios dekoracijos scenoje papildė šokėjų pasirodymą. O šokėjų atliekami sudėtingiausi baleto šokio elementai kaustė visų dėmesį.  Neliko nepastebėti ir jaunųjų šokėjų spalvingi bei originalūs kostiumai. Spektaklio pabaigą vainikavo žiūrovų audringi aplosdismentai ir ovacijos. Tuo metu pagrindinėje Rygos senamiesčio aikštėje šurmuliavo tautodailininkų mugė, grojo ir dainavo muzikantai, praeivius linksmino įvairūs pasakų personažai. Spektakliui pasibaigus užsukome pasižvalgyti į aikštę ir mes. Vėliau aplankėme ir farmacijos muziejų, kuriame sužinojome, kaip ir iš ko senovėje buvo gaminami įvairūs vaistai ir eleksyrai. Vieną iš jų netgi ragavome, kad būtume visi žvalūs ir sveiki. Jį mums gamino pats alchemikas. Ekskursijos kulminacija tapo “Lido” parkas. Pasistiprinę ir papramogavę susėdome į autobusą ir patraukėme link namų. Ši ekskursija labai patiko visai klasei. Labai daug visko sužinojome ir labai labai smagiai praleidome laiką.

5B klasės moksleivė Viktorija Januševičiūtė

Taip pat skaitykite

Pavasario atostogos Prancūzijoje.

Jau antrus metus iš eilės pavasario atostogas prancūzų kalbos besimokantys mokiniai praleidžia kelionėje. Pakeliui į …